Пожежна драбина Magirus M 32 L-AT
Опис
Рятувальні та пожежні операції з використанням драбини M 32 L-AT з шарнірною стрілою можливі там, де звичайні драбини не застосовуються, тобто:
а) на вузьких вуличках старих міст
б) у важкодоступних місцях виробничих приміщень
в) на дахових вікнах, підвіконнях і балюстрадах
г) на балконах, галереях і терасах вікна, що виходять у двір
д) в області від’ємних кутів
е) на похилих дахах
ж) на трамвайних коліях, електричних і телефонних кабелях.
Ходова частина автомобіля оснащена двигуном, що відповідає стандарту Euro6.
Унікальна система вібростабілізації MAGIRUS CS (комп'ютерна стабілізація). Усі рухи драбини миттєво виявляються комп’ютером і стабілізуються за частки секунди за допомогою гідравлічного лічильника рухів. Це трапляється у разі сильного вітру чи перешкод на роботі, наприклад, коли хтось стрибає в кошик.
Шість керуючих комп’ютерів: два для шасі, два для вузла драбини, один для кошика та один для керування розмахом повороту
Похилі гідравлічні опори, що дозволяють, серед іншого, відстань між опорами під автомобілями або перешкодами. Похилі опори дозволяють забити опору під припаркований автомобіль, туалет в стіні, сітку огорожі стоянки.
Восьмиточкова опорна система: 4 опори плюс колеса задньої та передньої осі. Датчики контакту з землею в опорних дисках і датчики тиску, розташовані в гідравлічній системі блокування заднього моста.
Нова ланцюгова система керування CAN-BUS із програмним меню виклику, дистанційною діагностикою та сервісною інформаційною системою. GPS і SMS як опція.
Виконання подіуму в системі ALU FIRE з вбудованим освітленням навколо автомобіля (спецобладнання), безпечними входами до подіуму, розташованими в середній та задній частині автомобіля та шафками об’ємом приблизно 4 м3.
Ходова частина з високою міцністю на кручення забезпечує оптимальну стійкість драбини. Рейки з профілів з нержавіючої сталі.
Катафорез шляхом занурення шасі, драбини та кошика гарантує оптимальний захист від корозії, викликаної погодними умовами.
Повністю нова модульна чотирисекційна драбина; профілі з дрібнозернистої сталі, зварені лазером.
Легке шасі. Більший охоплення та обсяг робочої зони.
У варіанті HZL задня вісь керується незалежно від положення передньої осі
Додаткове обладнання, наприклад:
- Накриття між кабіною водія та надбудовою
- Накриття між кабіною водія і високим відсіком за кабіною
- Бічні кришки прольотів і кошика
- Задня стінка корпусу виконана з литого під тиском пластику
- Освітлення навколо автомобіля
- Різні кольори

Професійна консультація

Сертифікований товар
