Пожежна драбина Magirus M 32 L
Опис
- Унікальна система вібростабілізації MAGIRUS CS (комп'ютерна стабілізація). Усі рухи драбини негайно розпізнаються комп’ютером і стабілізуються протягом частки секунди шляхом активації гідравлічних зустрічних рухів, наприклад, у разі сильного вітру чи перешкод на роботі, або якщо хтось стрибає в кошик.
- П'ять комп'ютерів управління: два для шасі, два для сходів і один для кошика
- Похилі гідравлічні опори, що дозволяють, серед іншого, відстань між опорами під автомобілями або перешкодами. Похилі опори дозволяють загнати опору під припаркований автомобіль, унітаз в стіні, сітчасте огородження стоянки
- 10 точок опори: 4 опори + колеса передньої осі + здвоєні колеса задньої осі. Датчики контакту з землею в опорних дисках і датчики тиску, розташовані в системі гідравлічного блокування заднього моста
- Повна система керування сходами CAN-BUS із меню програми виклику, системою дистанційної діагностики та сервісної інформації, GPS та SMS як опція.
- Виконання подіуму в системі ALU FIRE з вбудованим освітленням навколо автомобіля (спецобладнання), безпечними входами до подіуму, розташованими в середній та задній частині автомобіля та камерами схову місткістю понад 4 м3.
- Ходова частина з високою міцністю на кручення забезпечує оптимальну стійкість драбини
- Рейки з профілів з нержавіючої сталі
- Катафорез шляхом занурення шасі, драбини та кошика гарантує оптимальний захист від корозії, викликаної погодними умовами
- Збільшення поля роботи: під рівнем землі від -12 градусів до -17 градусів / кут підйому від 73 градусів до 75 градусів / виправлення нерівностей місцевості від 7 градусів до 10 градусів
- У варіанті HZL задня вісь керується незалежно від положення передньої осі
- 160E30F полегшене шасі, 16000 кг, колісна база 4815 мм, двигун Євро-6, 235 кВт / 320 к.с.
Рятувальна висота 31,1 м
Робоча висота 32,6 м
Приклади додаткового обладнання:
- Кришка між кабіною і високим ящиком для інструментів
- Кришка прольоту

Професійна консультація

Сертифікований товар
