KUNZ Аварійний трейлер
Застосовується для евакуації літака з несправною головною або носовою стійкою шасі.
Більш ніж в 90% авіаційних інцидентів пошкодження стійок шасі відбуваються тільки з однією зі стійок шасі. Інциденти відбуваються всередині операційного простору аеропорту - на ЗПС або поруч з нею або на рульової бетонній доріжці. Кожен
інцидент може серйозно вплинути на розклад руху літаків та принести значні збитки аеропорту і авіа оператору.
Застосування аварійних трейлерів KUNZ забезпечує зниження часу закриття всього аеропорту або його окремих частин після інциденту і зменшує до мінімуму ризик додаткових ушкоджень евакуйованого літака.
Аварійний трейлер застосовується в разі пошкодження носової або основної стійки шасі. Трейлер з відповідними ложементами для транспортування повністю заміщає пошкоджену стійку шасі. Аварійні трейлери KUNZ призначені для евакуації
узкофюзеляжних ВС (серія B737, B757, серія A320, серія MD80, і ВС менших типорозмірів) і широкофюзеляжних ВС (серія B747, серія B767, DC10 / MD11, A330, A340), складаються з наступних компонентів: трейлерному візок вантажопідйомністю
40 тонн (для узкофюзеляжних ВС) або 80 тонн (для широкофюзеляжних ВС).
Підфюзеляжний ложемент для вузько і широкофюзеляжних ВС. Подкрильевих ложемент для вузько і широкофюзеляжних ВС. Трейлер оснащений плаваючими осями для компенсації впливу нерівній місцевості. Осі з'єднані за допомогою
поворотних кулаків для зменшення радіусу повороту. Водило може бути прикріплено з будь-якого боку трейлера.
Необхідні для евакуації ложементи можуть бути змонтовані на трейлері протягом декількох хвилин. При пошкодженні носової стійки, на візок встановлюється підфюзеляжний ложемент. Він складається з повертається щодо вертикальної осі
платформи з регульованою шириною захвату.
Поворот платформи компенсує зусилля, що розвиваються при буксируванні літака, а плаваючі осі візка, на якій встановлена платформа, оберігають евакуйований літак від додаткових ушкоджень. При пошкодженні основної стійки, на візок
встановлюється підкрильних ложемент, що складається з рами з регульованою висотою і можливістю регулювання кута нахилу для забезпечення прилягання рами до контуру крила.

Професійна консультація

Сертифікований товар

Гарантія від виробника
Схожі товари
KUNZ аварійнbq візок вантажопідйомністю 90 тонн...
0 грн
Аварійні візки KUNZ призначені для швидкої і легкої евакуації аварійного літака з ВПC або рульової д..
Буксирувальне водило для літаків А318/319/320/321...
115 000 грн
Призначене для буксирування вперед/назад літаків сімейства Аеробус типу А318/319/320/321Вага: 232 кг..
KUNZ RLB система пневмотканевих підйомників...
0 грн
Cистема пневмотканевих підйомників KUNZ RLB Відповідає і навіть перевершує міжнародні технічні вимог..
Мати для підсилення грунту
9 999 грн
Mатеріал: надзвичайно стійкий до погодних умов, ультрафіолету, бензину, керосину, тощо поліетилен ма..
KUNZ комплект для аварійної буксирування літака (від 20...
0 грн
Складається з круглих строп (матеріал поліестр), сполучних скоб, двох тензометричних датчиків, поміщ..
KUNZ Trakmat - мати для укладання на грунт...
0 грн
Призначені для проведення аварійно-рятувальних робіт.Армований мат використовується для зниження зос..
Kunz аварійний компресор
0 грн
Спеціальнo розроблений для подачі повітря під тиском в пневмотканевие підйомники RLB, оснащений сист..
Kunz елементи для зміцнення грунту K110...
0 грн
Швидка і проста укладка.Для операцій з порятунку та евакуації повітряних суден.KUNZ Елементи для арм..
Комплект строп KUNZ для евакуації літака...
0 грн
Підйом літака за допомогою комплекту підйомних строп є швидким способом евакуації літака в разі пошк..