Обладнання для обслуговування і ремонту коліс
Секрет успіху авіаційно-технічного центру будь-якої авіакомпанії полягає в якісному і надійному оснащенні. Устаткування для обслуговування і ремонту коліс має бути обов'язково функціональним і надійним. І саме у компанії «ESG» величезний досвід поставок новітнього і високоякісного обладнання для аеропортів.
Необхідне сучасне обладнання
Адже щоб забезпечити готовність повітряного судна до польоту, необхідно виявити і усунути наявні відмови і пошкодження. При посадці літака на шасі йде величезна:
- Статистична.
- І динамічне навантаження.
Плюсом ще й нерухомість коліс при польоті, а при торканні до злітно-посадковій смузі їм потрібно швидко набрати відповідний швидкісний режим. Звичайно, авіаційні шини вражають в повітрі і виступають гарантом безпеки на землі. Однак злети і посадки чинять негативний вплив на їх стан. Тому для їх обслуговування і ремонту необхідна спеціалізована техніка, а саме:
- Стенд для складання авіаційних гальм, оснащений спеціальною плитою для установки адаптерів (вони потрібні для збірки кожного різновиду гальма). Замінити адаптер зовсім нескладно і робиться це дуже швидко (коли потрібно перейти на іншу модель гальма).
- Стенд для авіаційних гальм. Дане обладнання дозволяє перевірити роботу гальм. При виявленні витоку гідравлічна рідина буде стікати в бак.
- Візок для перевірки авіаційних гальм, що дозволяє визначити умови гальмування коліс.
- Разбортіровочний стенд для коліс малого і середнього діаметра, за допомогою якого можна зробити розбортування коліс різного розміру. Будь-які пошкодження дисків під час роботи на цьому стенді просто виключені.
- Стенд для перевірки шин тиском. Економить час, простір, забезпечує безпечні умови роботи оператора. А завдяки автоматичному насосу не потрібно перевіряти подачу і скидання тиску.
- Універсальний стенд для заповнення мастилом підшипників авіаційних коліс, що дозволяє економічно і ефективно витрачати мастило.
Все це устаткування для аеропортів Kunz і багато іншого можна придбати у компанії «ESG». Адже без нього просто неможливо провести обслуговування і ремонт авіаційних коліс, які є невід'ємною частиною повітряного судна.